Garantie
Spot je een productiefout, heb je het filter verkeerd geïnstalleerd door onvolledige instructies of is er een ander ‘probleem’ met een door ons geleverd product? Natuurlijk doen we ons uiterste best om alles top(s) te doen, maar je weet het… een foutje kan zelfs de beste overkomen. Mocht er iets mis zijn met je product, dan zoeken we altijd samen met jou naar een passende oplossing. Hieronder lees je wat je moet doen wanneer je een klacht hebt en wanneer je recht hebt op garantie.
Spot je een productiefout, heb je het filter verkeerd geïnstalleerd door onvolledige instructies of is er een ander ‘probleem’ met een door ons geleverd product? Natuurlijk doen we ons uiterste best om alles top(s) te doen, maar je weet het… een foutje kan zelfs de beste overkomen. Mocht er iets mis zijn met je product, dan zoeken we altijd samen met jou naar een passende oplossing. Hieronder lees je wat je moet doen wanneer je een klacht hebt en wanneer je recht hebt op garantie.
Wat is de (wettelijke) garantietermijn?
Als consument heb je het recht om de koopovereenkomst binnen 14 dagen kosteloos en zonder opgave van redenen te herroepen (herroepingsrecht). Deze termijn gaat in op het moment dat je de bestelling in ontvangst neemt. Daarnaast heb je ten minste 2 jaar garantie op alle bij ons bestelde producten.
Hoe maak ik mijn klacht kenbaar?
Mocht er onverhoopt iets mis zijn met een door ons geleverd product, stuur dan een e-mail naar info@topsfilters.nl. Het is belangrijk dat je hierin zo duidelijk mogelijk omschrijft wat er met het product aan de hand is. Stuur ook foto’s mee. Hoe meer informatie we hebben, hoe sneller we de klacht kunnen afhandelen. Let op: vergeet niet je naam en ordernummer te vermelden.
Hoe lang duurt het voor mijn klacht is afgehandeld?
Bij Tops filters staan we voor je klaar, in weer en wind. We doen er dan ook alles aan om jouw klacht zo snel mogelijk af te handelen. Hoe snel? Dat is afhankelijk van wat voor soort klacht het is. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat we de klacht binnen 5 werkdagen oppakken en ervoor zorgen dat alles binnen afzienbare tijd weer top(s) gaat!
Staat jouw vraag hier niet bij? Stel hem aan onze top(s)-klantenservice!
Wat is de (wettelijke) garantietermijn?
Als consument heb je het recht om de koopovereenkomst binnen 14 dagen kosteloos en zonder opgave van redenen te herroepen (herroepingsrecht). Deze termijn gaat in op het moment dat je de bestelling in ontvangst neemt. Daarnaast heb je ten minste 2 jaar garantie op alle bij ons bestelde producten.
Hoe maak ik mijn klacht kenbaar?
Mocht er onverhoopt iets mis zijn met een door ons geleverd product, stuur dan een e-mail naar info@topsfilters.be. Het is belangrijk dat je hierin zo duidelijk mogelijk omschrijft wat er met het product aan de hand is. Stuur ook foto’s mee. Hoe meer informatie we hebben, hoe sneller we de klacht kunnen afhandelen. Let op: vergeet niet je naam en ordernummer te vermelden.
Hoe lang duurt het voor mijn klacht is afgehandeld?
Bij Tops filters staan we voor je klaar, in weer en wind. We doen er dan ook alles aan om jouw klacht zo snel mogelijk af te handelen. Hoe snel? Dat is afhankelijk van wat voor soort klacht het is. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat we de klacht binnen 5 werkdagen oppakken en ervoor zorgen dat alles binnen afzienbare tijd weer top(s) gaat!