Verzenden en bezorgen
Schone lucht is (bijna) onderweg! Wil je meer informatie over hoe Tops filters jouw pakket verzendt en bezorgt? Op deze pagina kom je meer te weten over de verzendkosten, het doorgeven van wijzigingen, track en trace en nog veel meer.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen met een totaalprijs vanaf €50,- is verzending binnen België gratis. Is het orderbedrag lager? Dan bedragen de verzendkosten €4,95. Op deze manier proberen we pakketverkoop te stimuleren en het aantal transporten terug te dringen. Zo zorgen we samen voor een top(s)-klimaat, binnen én buiten.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas heeft Tops filters (nog) geen klantenbalie waar je de bestelde producten kunt afhalen. Wel kun je ervoor kiezen jouw pakket te laten bezorgen bij een DPD Parcelshop bij jou in de buurt. Hier kun je jouw bestelling ophalen op het moment dat het jou het beste uitkomt. Je ontvangt een e-mail zodra je pakket kan worden afgehaald.
Wie bezorgt mijn pakket?
Al jaren is DPD onze vaste partner voor het verzenden van pakketten binnen én buiten België. Deze partij is gespecialiseerd in pakketlogistiek en maakt zich, net als Tops filters, sterk voor een duurzamere wereld. DPD bezorgt van maandag t/m zaterdag. Zodra jouw pakket is verwerkt, ontvang je een track & trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Let op: het kan even duren voordat het verwachte bezorgmoment bekend is.p>
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
We verzenden jouw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van de betaling. Zodra het pakket is overgedragen aan DPD, ontvang je een track & trace-code. Zo weet je precies waar je pakket is en wanneer je de bezorger kunt verwachten. DPD bezorgt van maandag t/m zaterdag.
Er is iets mis met mijn track & trace-code. Wat moet ik doen?
Track & trace wordt volledig gefaciliteerd door DPD. Dat betekent dat Tops filters slechts beperkte toegang heeft tot deze gegevens. Dat neemt niet weg dat we graag met je meekijken wanneer je problemen ondervindt met track & trace. Misschien heeft onze klantenservice de oplossing. En zo niet, dan gaan we ernaar op zoek.
Hoe verander ik mijn bezorgafspraak of afleveradres?
Tops filters maakt het je graag zo comfortabel mogelijk. Daarom maken we gebruik van Predict, een extra service van DPD. Hiermee kun je jouw pakket volgen via track & trace én de bezorgopties aanpassen. Hoe? De snelste en makkelijkste manier om iets te wijzigen, is door de betreffende optie te kiezen in de e-mail met jouw track & trace-gegevens. Deze is verstuurd door DPD. Je kunt er ook voor kiezen de wijziging door te geven op de website van DPD. Vul het 14-cijferige pakketnummer in om de opties te bekijken en de gewenste aanpassing door te voeren.
Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen, wat nu?
Misschien heeft de bezorger wind tegen... óf er is iets misgegaan. Staat er op de track & trace-pagina dat je pakket is bezorgd of is de status al een paar dagen ongewijzigd? Neem dan contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee en zoeken samen met jou naar een passende oplossing.


Schone lucht is (bijna) onderweg! Wil je meer informatie over hoe Tops filters jouw pakket verzendt en bezorgt? Op deze pagina kom je meer te weten over de verzendkosten, het doorgeven van wijzigingen, track en trace en nog veel meer.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen met een totaalprijs vanaf €50,- is verzending binnen Nederland gratis. Is het orderbedrag lager? Dan bedragen de verzendkosten €4,95. Op deze manier proberen we pakketverkoop te stimuleren en het aantal transporten terug te dringen. Zo zorgen we samen voor een top(s)-klimaat, binnen én buiten.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas heeft Tops filters (nog) geen klantenbalie waar je de bestelde producten kunt afhalen. Wel kun je ervoor kiezen jouw pakket te laten bezorgen bij een DPD Parcelshop bij jou in de buurt. Hier kun je jouw bestelling ophalen op het moment dat het jou het beste uitkomt. Je ontvangt een e-mail zodra je pakket kan worden afgehaald.
Wie bezorgt mijn pakket?
Al jaren is DPD onze vaste partner voor het verzenden van pakketten binnen én buiten Nederland. Deze partij is gespecialiseerd in pakketlogistiek en maakt zich, net als Tops filters, sterk voor een duurzamere wereld. DPD bezorgt van maandag t/m zaterdag en garandeert dat 95% van de pakketten binnen één werkdag wordt geleverd*. Zodra jouw pakket is verwerkt, ontvang je een track & trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Let op: het kan even duren voordat het verwachte bezorgmoment bekend is.
*vanaf het moment dat het pakket aan DPD is meegegeven én uitsluitend bij bezorging binnen Nederland.
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
We verzenden jouw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van de betaling. Zodra het pakket is overgedragen aan DPD, ontvang je een track & trace-code. Zo weet je precies waar je pakket is en wanneer je de bezorger kunt verwachten. DPD bezorgt van maandag t/m zaterdag en garandeert dat 95% van de pakketten binnen één werkdag wordt geleverd*.
*vanaf het moment dat het pakket aan DPD is meegegeven én uitsluitend bij bezorging binnen Nederland.
Er is iets mis met mijn track & trace-code. Wat moet ik doen?
Track & trace wordt volledig gefaciliteerd door DPD. Dat betekent dat Tops filters slechts beperkte toegang heeft tot deze gegevens. Dat neemt niet weg dat we graag met je meekijken wanneer je problemen ondervindt met track & trace. Misschien heeft onze klantenservice de oplossing. En zo niet, dan gaan we ernaar op zoek.
Hoe verander ik mijn bezorgafspraak of afleveradres?
Tops filters maakt het je graag zo comfortabel mogelijk. Daarom maken we gebruik van Predict, een extra service van DPD. Hiermee kun je jouw pakket volgen via track & trace én de bezorgopties aanpassen. Hoe? De snelste en makkelijkste manier om iets te wijzigen, is door de betreffende optie te kiezen in de e-mail met jouw track & trace-gegevens. Deze is verstuurd door DPD. Je kunt er ook voor kiezen de wijziging door te geven op de website van DPD. Vul het 14-cijferige pakketnummer in om de opties te bekijken en de gewenste aanpassing door te voeren.
Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen, wat nu?
Misschien heeft de bezorger wind tegen... óf er is iets misgegaan. Staat er op de track & trace-pagina dat je pakket is bezorgd of is de status al een paar dagen ongewijzigd? Neem dan contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee en zoeken samen met jou naar een passende oplossing.
Staat jouw vraag hier niet bij? Stel hem aan onze top(s)-klantenservice!