Retourneren

 

Per ongeluk een verkeer product besteld? Kan gebeuren. Zowel voor het bezorgen als het retourneren van pakketten werken we samen met DPD. Op deze pagina lees je hoe je het product aan ons kunt retourneren en wat de vervolgstappen zijn. Zo zorgen we voor een goede ‘terugreis’ en heb jij het aankoopbedrag vliegensvlug weer op jouw bankrekening staan.

 

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

chevron-down
chevron-up

Heel simpel! Doorloop de volgende stappen om je product kosteloos naar ons terug te sturen:

Stap 1: meld je retour aan via het retourformulier.
Stap 2: download het retourlabel dat je per e-mail hebt ontvangen en print deze uit.
Stap 3: verpak het product en plak het retourlabel op het pakket.
Let op: het oude verzendlabel mag niet meer zichtbaar zijn!
Stap 4: geef je pakket af bij een DPD afhaalpunt.

Je ontvangt een e-mail zodra het pakket door ons is ontvangen en verwerkt.

Wat is de retourtermijn?

chevron-down
chevron-up

Of je nu per ongeluk een verkeerd product hebt besteld, een ander artikel hebt ontvangen of van gedachten bent veranderd: je kunt het product tot 90 dagen na ontvangst kosteloos naar ons terugsturen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn product(en)?

chevron-down
chevron-up

Je kunt het pakket kosteloos naar ons terugsturen door deze te voorzien van ons retourlabel. Deze ontvang je per e-mail na het aanmelden van jouw retourzending . Wil je het pakket op een andere manier retourneren? Dat kan tegen betaling van de geldende verzendkosten,

Hoe moet ik het te retourneren product verpakken?

chevron-down
chevron-up

Liefst krijgen we het pakket terug zoals we hem hebben verstuurd: in de originele verpakking. Is dat niet mogelijk? Kies dan een andere, passende doos en voorzie deze van het retourlabel. Gebruik je de originele verpakking? Zorg er dan voor dat het oude verzendlabel niet meer zichtbaar is.

Waar vind ik het retourlabel?

chevron-down
chevron-up

In tegenstelling tot veel andere webshops stuurt Tops filters niet standaard een retourlabel mee. Waarom? Omdat die in de meeste gevallen niet nodig is. ‘Waste’ dus, en dat vinden we zonde. Waar je het retourlabel dan wél kunt vinden? Deze ontvang je per e-mail na het aanmelden van je retourzending.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?

chevron-down
chevron-up

We verwerken je retour binnen 3 werkdagen na binnenkomst van je pakket. Zodra deze is uitgepakt en gecontroleerd, ontvang je een retourbevestiging. Vanaf dit moment duurt het maximaal 4 werkdagen voordat het bedrag wordt teruggeboekt naar het bij ons bekende rekeningnummer.